Höst

Höst

tisdag 18 augusti 2015

Jubileum

Bloggen ettårsjubilerar med en nytagen bild på bilen framför min gamla högstadieskola, båda byggda 1963 om jag minns rätt om skolan. Hela 7605 besök har bloggen haft på ett år och jag har skrivit 89 inlägg. Anledningen till att jag startade det hela var att få en blåslampa i baken gällande renoveringen, och det har lyckats tycker jag. Visst har det funnits stunder då verksamheten i garaget varit låg men mycket har hänt. Exteriört är det ny grill, bakre kofångare och nya hjul som innebär den stora skillnaden. Interiört har det varit mest jobb. Den stora besvikelsen var nya mattan från VP som jag inte tycker håller måttet, ett dyrt felköp alltså. Mest positivt var att stolarna gick att rädda och då passar det bra att orginalmattan fick vara kvar. En hel hop med delar har köpts för pengar jag inte velat räkna.
Kommande år lär börja med bagageutrymmet. Många svåra delar är införskaffade så det går att börja inreda därbak. Gällande inredningen finns fortfarande mycket att göra, främst med instrumenten, osv osv. Så det vore kul om du som läst följer med ett år till.

2 kommentarer: