Höst

Höst

onsdag 9 september 2015

Dyrt lock

Min spolarburk är trist, lite för trist för att gå under kategorin kul bruksskick tycker till och med jag. Själva burken visste jag att VP hade för runt hundralappen men den saknar lock. Att ha en ny burk med gammalt lock lockar inte. Fick så tips att CVI säljer burk med lock och hållare, lite halvdyrt, nästan 500kr. Men va fanken, jag beställde en burk och idag kom den och som bilden visar är den av helt fel storlek. Jag var precis på väg att ringa CVI och skälla då jag la märke till locket , exakt som orginalet. Så det blev ett samtal till VP i stället för beställning av deras burk så får locket tas från CVI burken. 490kr för ett plastlock är väl inget.....
Avslutade dagen med fika med lokala veteranbilklubben och sköt iväg en mörk bild vid ett juste garage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar