Höst

Höst

lördag 28 februari 2015

Bälteskrav


Förra våren bjöd på en rad misslyckade inköp av bälten, mest på grund av oförstånd eller dålig efterforskning . Klantigt nog Traderabjöd jag dyra pengar för ett par bälten som passade Volvo "tidigt 60-tal". Då dom dök upp visade det sig att det ena var trasigt och jag fick buda in ett par till för samma dyra peng. Det var då par nr 2 dök upp som jag såg en skillnad, det är de 2 till vänster i bild. I det läget började jag kolla på lite bilder och kolla med andra hur det egentligen skulle se ut. Typiskt nog hade jag ett gäng bälten som passar årsmodell från 64 och upp men inget som jag behövde. Efter diverse letande har jag nu 3 st bälten av rätt modell, höger i bild och nedan, och nu börjar det bli dags för montering. Är huvudet dumt får plånboken lida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar