Höst

Höst

fredag 23 januari 2015

Bättre än väntat

Det är dags att lämna in fälgar på blästring och lack men först gäller det att ta fram dom. Mina 4 påtänkta fälgar låg översnöade bakom garaget. Då jag pulsat omkring i ett 12 gradigt kallt mörker hade jag till slut hittat inte 4 utan 7 fälgar, toppen helt enkelt. Nu får dom stå på upptining ett tag innan jag väljer ut de 5 lyckliga som ska få ny kulör.
I avsaknad av matta att montera inne i bilen tror jag att det kan vara dags montera korrekt bakre stötfångare. Jag har alla delar och har skjutit det framför mig länge nog.

5 kommentarer:

  1. Hej
    Du verkar ha samlat på dig ett antal fälgar!
    Är det 4,5 tum, i så fall skulle jag gärna köpa 2 stycken?
    // Richard

    SvaraRadera
  2. Tyvärr tyvärr, här får man nöja sig med 4". Har 2 st 4,5 men tror det är duett, typ. Tror jag skrev om detta i ett tidigare inlägg. Men dom kan gärna avyttras

    SvaraRadera
  3. Mina 4,5 " är till Amazon kombi 65-69 tror jag Hr X3 nämnde, han har ju koll han

    SvaraRadera
  4. Då är det ovalhål istället för slitsarna gissar jag.
    Det jag söker är 4,5 tum med slitsar för att komplettera till en hel uppsättning. Jag saknar två, en som jag har är tveksam och sen vill jag även ha ett 4,5 tum till reserven.

    SvaraRadera
  5. Det har du ju rätt i, att jag inte tänkte på det. Tack för fin blogg föresten

    SvaraRadera